En fin fin dag.

Nu har jag varit och hälsat på min man och fyllt mig med positiv energi som ska försöka vara till nästa söndag,har jag tur så blir det så.
När jag gick i från hemmet i morse så hade det börjat att snöa och tåg resan gick som på räls inga förseningar så allt var lugnt.
Jag fick till och med själv ge min man halsbandet som jag köpt och han blev jätte glad för det och jag tyckte faktiskt själv att det var snyggt om jag får vara ärlig.
jag fick all den kärlek jag behövde för en hel vecka,så nu är jag full av kärlek igen och det känns skönt.
Jag är fortfarande orolig för min hålet där min dumma tand satt för det gör ont,det kanske behövs en pencelin kur till den men jag väntar tåligt först att den ska sluta göra ont självmant,det är ju helt klart det bästa.
Hem resan gick också smärtfritt,inga förseningar där heller och J mötte mig vid bussen,hon har tagit över efter T.
T ringde mig när jag väntade på tåget för att kolla om någon skulle möta mig hon är för rolig,men hon vet ju också hur mörkrädd jag är.
Sen fick jag kissa och blåsa i vanlig ordning och allt var som det skulle där med.
Det var en ganska ok stämmning denna söndag när jag kom in i huset,så det har inte hänt något katastrofalt.
Jag är nöjd med min dag och jag hoppas ni är nöjd med eran.
Där jag var idag var det ingen snö men när jag kom tillbaka till hemmet så var det lite snö på marken.
Nu börjar eländet,usch.
Kommer in innan jag går och lägger mig igen,kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0