En ny dag på hemmet.

Nu börjar en ny vecka här på hemmet imorgon ska min soc. komma och sen på eftermiddagen så ska jag till tandläkaren och bara tanken på tandläkaren gör mig nervös,jag är ju så rädd.
Jag ska prata med sjuk syrran idag angående mitt eksem som finns på både armar och ben,det blir oroliga nätter för det kliar ju så dant,det måste finnas en möjlighet att utreda källan till utslagen ordentligt så man vet vad man ska rätta sig efter,för det har kommit till och från i alla år,så jag vet ju knappt hur det känns när det inte kliar,men just nu är det väldigt,nästan outhärdligt.
Det är väldigt mörkt utefortfarande men jag hoppas att det ljusnar lite till jag ska ta min morgon promenad.
Idag var det ingen som sov på soffan när jag kom upp,det kändes lite konstigt faktiskt.
Jag avslutar här och kommer in när jag får tid kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0