Ensam igen.

Det är något otroligt vad jag känner mig ensam när min älskade Allex åker hem,eller som jag säger ifrån mig och efter som man inte har varit närvarande i själva hemmet så känner man sig utanför där med och jag gillar inte klientellet som är här nu särskilt mycket så jag gör mig väldigt ensam.
Men sånna perioder har väl alla mer eller mindre genom livet,ja,nu har han åkt hem i alla fall och jag har hittat en ny spel sida som verkar vara jätte kul.
Jag funderar på att hitta en bok där man kan lära sig allt om datorn jag gör ju inte ens en bråk del av det man kan göra och jag tycker jag gör mycket.
Denna kvällen kommer att bli spännande så jag bryter skrivandet här och återkommer när jag går och lägger mig,kram på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0