God morgon i snö yran.

Tänka sig igår regnade det hela dagen idag snöar det som attan ingen reda med vädret alls,min son kommer idag men när vet jag inte riktigt.
Jag får väl börja med att be om ursäkt för det inte blev något skrivet igår innan jag gick och la mig men datorn vägrade gå igång eller rättare sagt internet ville inte,det var nog vädret som gjorde det tyvärr,men det är ju saker man inte kan påverka annars tycker jag att jag är inne här och håller er uppdaterade så bra som jag kan.
Idag var inte min servitör hemma för han var på permis,så jag fick sätta på kaffet själv,men det är också ok.
Fick sälskap efter en kvart för mig själv av en av dom nya killarna och snackade lite,det går det med.
Det händer inte mycket här på morgonen och idag kommer jag vara lite inne här,efter som min son kommer.
Jag avslutar nu med en stor kram till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0