Har precis sovit lite.

Det är skönt med sånna här dagar när man kan sova och läsa och göra lite vad man vill,det är underbart,men kan också bli ganska så segt.
nu är det väldigt tyst i huset så dom har nog åkt iväg på bio.
Jag skriver bara lite kortfattat vid maten idag höll jag på att flippa över,då började C att gnälla om att man inte fick baka nere i huset det tyckte hon var fördjävligt för hon var ju ändå 52 år,men vad fan tror hon att alla regler kan ändras bara för henne nej,hon är inte riktigt klok,jag trodde jag skulle anfalla henne men jag kunde släppa fokuset och på det sättet lugna ner mig tack ännu en gång Jenny för du har vuxit till dig i dina reaktioner.
Jag vill inte göra bort mig för en jävla subba,ursäkta uttrycket men det kom från hjärtat och stannar där.
Nu är hon etta och enda medlem på min svarta lista.
Jag vaknade nu av att syrran min ringde men jag måste ändå gå upp annars så somnar jag inte ikväll.
Men nu under eftermidagen vet jag inte vad som hänt utanför min dörr,så jag kan inte berätta något,men nu ska jag kila upp en sväng och kolla läget hej så länge vi hörs senare kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0