Har varit på NA-möte.

Jag vet inte men jag känner på mig att det kommer krångla med datorn så vi får väl se hur långt jag hinner.
Det har varit en turbulent dag,med en massa missförstånd beroende på miss av direkt komunikation och det är aldrig bra.
Jag hamnar i ett läge där jag inte vill vara att gå in i någon annans läger,det är en konstig känsla men jag undviker den så gott jag kan för det är inte bra för mig att tvingas att välja sida.
Men förhoppningsvis så kommer det lösa sig i morgon hoppas jag.
Jag själv mår bra efter mötet där man kan samla nya krafter,det är lustigt man behöver inte hålla på och prata på mötena men ändå känner man sig stark när man går där ifrån en skön känsla.
Idag var det en som tog en medalj för ett och ett halvt år,det var kul för man ser att det går och han hade sin syster med sig som grät och var så glad,det var nästan så man började gråta själv.
Det har som sagt varit turbulent idag vår lilla stjärna ska sova granne med mig i natt,hon tror att hon kommer få flytta upp hit,men jag hoppas att dom genom skådat henne och inte låter det hända,för det är det ända hon vill.
Ja,om dagen har varit lite jobbig så hoppas jag att kvällen och natten blir lugn,nu ska jag försöka sova.
God natt på er alla och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0