Jag åker inte iväg idag heller.

jag har bestämt mig för att vara kvar på hemmet denna vecka det gjorde jag precis nu under morgonsamlingen,
och jag tycker inte det är ett dåligt baslut utan jag har helt enkelt ingen lust att åka in dit,jag måste plocka lite på rummet jag börjar bli irriterad på mig själv och hur slarvigt jag har det på mitt rum,men mycket blir ju när jag går och plockar ner saker på golvet i sömnen men det är ingen ursäkt,nu måste det bli gjort.
Jag har blivit fadder till den äldre tjejen som kom igår,alla som kommer nya får en fadder och nu blev jag den som fick den lotten att ta hand om henne,första gången på 7 månader jag har alltid sluppit undan innan,men någon gång får ju bli den första.
Jag har inget mer att skriva för tillfället vi har snart ART-grupp nu vi hörs efter maten någon gång.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0