Jag är på plats igen.

Jag vaknade som vanligt tidigt fast jag var i lägenheten,jag drack en kopp kaffe och duschade och nu när jag skrev detta så kom jag på att jag glömde handduken typiskt,men jag får väl jaga upp en ny,fast städerskan är ju ledig idag.
När jag kom i väg igår så gick jag till en guldsmeds affär och beställde ett silver halsband med en ammulett där det stog mitt namn på,för det önskar sig min man till han fyller år den 21 december och det är ju inget större arbete att ordna.
Sen handlade jag lite mat och glass till kvällen,sen hem och lägga sig framför teven och pösa det var hur skönt som helst,jag somnade och vaknade när T ringde,sen kort efter det så ringde min man och sen ringde dom från hemmet.
Så det var ingen lugn och ro inte,men sen la jag mig och kollade på vem vet mest och efter det så kom bonde söker fru och sen efterlyst.
Jag lovar att jag sov mig igenom dom mesta programmen,inte hela men små etapper av dom.
Och nu är jag faktiskt tillbaka på hemmet helt välbehållen.
Jag har lämnat urin prov och ut andnings prov som inte visade något om att jag skulle ha busat till det,vilket jag givetvis inte har gjort heller.
Jag måste prata med min kontaktman idag så vi får en möjlighet att ringa lite på lägenheter,jag vågar alltså inte själv,det är faktiskt sant.
Vi har haft morgon samling där alla mådde bra,vi planerade helgens aktiviteter och jag ska se om jag och Allex kan gå med på julmarknaden det vore kul.
Nu finns det inte mycket mer att skriva om så jag håller där och kommer in senare kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0