Jag drömde om tänder i natt.

Det har varit en märkbart orolig natt för mig jag drömde om min lösa tand och andra tänder och samtidigt hade jag rört till rejält i mitt rum under natten,så jag har varit bekymrad över något och jag är ganska övertygad om vad,allt handlar om C och hennes beteende,jag har gått och trott att det varit fel på mig att jag som vanligt hittat en hack kyckling,men sen har jag kommit på att det är ett problem för mig,men jag har ju för det mesta haft en anledning och jag har inte bara ryckt någon från tomma intet utan det är sånna som inte är renhårigt inställda till livet på ett behandlingshem och är ute efter något skit och än så länge har jag ju faktiskt haft rätt med mina offer tycker jag själv.
Nå väl jag ska försöka få i ordning på rummet igen och jag är väldigt nyfiken på hur hon ska fortsätta sin strategi att försöka manövrera bort mig,det blir riktigt spännande.
Jag åter kommer till det senare idag just nu är det lugnt på bygget så jag kramar om er tills vi ses igen KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0