Julfest på hemmet.

Det har varit en mycket trevlig eftermiddag här på hemmet,då stora julbordet åkte fram höll jag på att svimma där kan man snacka om att kocken lagt ner hela sin själ i det.
Det var ingenting som fattades och alla blev mätta och belåtna,hur mycket godis som helst fanns det också.
När alla hade lugnat ner sig efter maten så var det dags att leka lite,först en halsduk runt ögonen och rita grisens knorr på rätt ställe det var jag ju inte vidare bra på men jag deltog i alla fall.
Sen skulle alla som ville knyta en balong runt vristen och skydda den mot alla andra som ville trampa sönder den och den som hade balongen hel i slutet vann,där var jag bättre jag kom trea i alla fall,men jag vann inget pris.
Sen satt alla snällt och väntade på tomten,lite löjligt när det är vuxna människor som är här men dom klädde faktiskt ut sig till tomte ändå,bara för att det är behandlingshem förmodligen.
Jag fick en massage grej som man kan använda på nacken och säkert på ryggen med om man vill,den var batteri driven så den är nog bra.
Efter det så var det återsamling den hade vi uppe i stora huset så vi slapp gå ner skönt.
Sen var jag helt slut somnade uppe i fåtöljen vid teven.
Vi ska ha bingo ikväll så jag kommer in innan jag går och lägger mig kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0