Konstig stämning.

Vår personal nere i huset var inte där idag så en annan fick hoppa in och det känns inte så bra,fast han som hoppade in är helt ok.
Men han vet ju inte riktigt hur saker och ting ska skötas och det är väl förståligt men för mig med mitt kontroll behov rör det till lite i huvudet.
Våran lilla så kallade stjärna var med en kort sväng på morgon samlingen,sen var hon frånvarande nere i huset resten av dagen jag förstår inte riktigt vad hon gör här egentligen.
Vi åkte iväg på handlingstur efter maten och bestämde oss för att åka dit där dom har den häftiga affären med mycket elefanter,jag hittade två som jag föll för direkt så nu har jag ut ökat samlingen ännu lite till,jag är riktigt nöjd med den nu.
Vi hade återsamlingen i bilen tillbaka,så då hann jag skriva och skicka ett brev till min älskade make med 200 kronor i,för det kände jag att jag hade råd med.
Jag hjälpte den nyaste tjejen jag kallar henne Jo,att plocka fram maten och diska upp,för stjärnan var inte närvarande snarare frånvarande.
Stämningen här är så det sjuder under ytan hela tiden,det är något som inte stämmer alla går och är små retliga och påverkade av något,men jag kan också inbilla mig,men något är fel.
Jag kan bara inte ta på det.
Imorgon kommer soc hit och sen ska jag till tandläkaren jag är väldigt orolig för det,men samtidigt är det bra för jag känner att den snart börjar värka igen det är bara en tidsfåga.
Jag är nyfiken på hur kvällen fortlöper ska försöka vara ganska mycket ute i teve rummet.
Jo,jag glömde berätta att jag spelat alfapet med personalen och vi vann varsin gång,nästa gång ska jag vinna båda det har jag gett mig fan på.
Jag avslutar här och kommer in innan jag lägger mig.
kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0