Lite ont i tandhålet.

Man kan ju inte säga tand längre för den är ju utdragen så nu får man säga tandhålet,lustigt....men jag tror att det beror på att jag har min röda vecka just nu,då blir jag mycket känsligare,så är det bara,vi var fyra stycken som var uppe nu när jag kom upp,en av dom var den nya killen som kom i måndags han mådde inte alls bra han skakade och var almänt dålig,han var rädd att få kramp,vilket man får när man går av subertex och sånt.
Jag begriper ju inte varför dom inte har satt in kramplösande på honom direkt.
Det var nästan så jag skulle velat avvara min tablett till honom men det kan jag ju inte för då får jag själv kramp.
Men jag hoppas ju för mitt hjärta att dom löser den biten idag,för det är ju inte lönt att börja ge honom det när han redan börjat att krampa,det måste väl sjuksyrran förstå.
Jag har som sagt röda veckan som började i natt och det är aldrig kul,man mår som en skit,men som tur är så vet man ju vad det beror på.
Idag är det fredag,på söndag är det lucia,nu går det undan i svängarna vill jag lova.
Jag hoppas att jag får besked av min soc,snart om någon lägenhet,jag vill så gärna ha det avklarat.
Det var almän blåsning i dag på morgonen men på oss som var uppe var det noll på apparaten,hade inte trott något annat heller.
Jag ska snart gå ut och promenera,så jag ska preparera mig för det nu för det var lite kyligt ute.
Jag avslutar här och kommer in senare kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0