Morsning korsning.

En totalt fridfull natt,jag har sovit som en stock och haft lite plock i sömnen,men det vet jag ju inte om bara på att saker ligger i små prydliga högar på golvet,ett konstigt beteende,men så är det.
jag tror att det blir så när jag har förlorat kontrollen över något under dagen då tar jag igen det på natten genom att ordna till saker.
Där jag förlorade kntrollen igår var ju att Nyckeln till den lägenhet jag ska ha idag ligger där redan på golvet innan för på golvet hur fan kunde han vara så dum.
Det blir så stort för mig att jag måste ordna och greja i sömnen,så nu hoppas jag att det reder ut sig idag.
Jag blir nog inte lugn förens allt är ok.
Annars är det lugnt med mig,har hunnit med mina bestyr på morgonen,det enda är att idag går jag inte ut och promenerar.
Jag har inte så mycket mer att skriva om nu så jag kramar om er så ses vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0