Nu bär det av till mannen i mitt liv.

Jag får väl börja med att be om ursäkt för att jag inte skrev något igår innan jag gick och la mig,men jag glömde faktiskt bort det och var inne på fb och lekte lite och spelade spel,så bloggen försvann ur huvudet ber så mycket om ursäkt för det.
I dag är den stora dagen när jag ska åka till min man och hälsa på det som är tråkigt att det är en hel dags resa för att vi ska kramas i en timme och trekvart,det är orättvist men livet ska nog inte vara rättvist i alla lägen,det är jag ju övertygad om.
Min son var här igår och han hade hittat skivan som jag spelat in under en LVM period,så nu är jag glad,gav bort två skivor till personal här,undrar just vad dom hade förväntat sig den är inte bra men för mig är det ett minne som jag alltid kommer bära med mig och mina texter handlar ju om mig själv så bara det gör mig stolt.
Det var skönt att ha Allex här igår dagen gick fortare men när han åkt hem sen så kröp kvällen fram den tog aldrig slut,jag höll på att sprängas i bitar av längtan till idag men nu är ju den dagen inne så nu är allt lugnt.
Ja,det finns inte så mycket mer att skriva om så jag avslutar här och vi hörs sen i kväll kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0