Nu har socialen varit här.

Min lilla socialsekreterare Doris kom lite försent,men hon kom och det kändes bra hela vägen,jag är jätte nöjd med mötet och hon erbjöd sig att ringa till hyresvärdarna och ta den biten åt mig,för hon förstod att det kunde vara svårt för mig att ringa från ett behandlingshem och förklara situationen som den var,så nu är jag av med det problemet det kändes riktigt skönt faktiskt.
Hon har precis åkt nu och jag hinner inte sova innan det otäcka ögonblicket när jag ska till tandläkaren kommer,vi ska åka vid halv två tiden usch vad nevös jag är.
Men det kommer nog bli bra med den biten med ska ni se,denna dag flyter på och jag är en så länge nöjd med den.
Jag avslutar här och återkommer någon gång efter tandläkaren.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0