Nu ska jag snart sova.

Det molar i den förbannade tanden som nu är borta jag tror att det är en infektion i den som jag inte får bukt med,jag håller på att bli vansinnig,kan jag inte få en enda dag utan att ha ont i käften,jag kommer få ett spel snart.
Min nya granne spelar hög musik,men jag störs inte av det,hon behöver nog det i behandlande syfte så har det varit för mig med.
Jag tänker försöka sova,då har jag inte ont i alla fall,så detta blir ett kort inlägg,för det har inte hänt något ut över det vanliga,om det händer något så gör det det i natt,så nu säger jag god natt till er och god natt huset vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

Sv: ERIK vann! :D Gött! :D Hur har din fredag varit? :D

2009-12-11 @ 23:43:25
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0