nu tillbaka.

Det har varit en underbar dag där jag tankat mig full av positiv energi hos min älskade make och det skall räcka hela veckan.
Min lösa tand har inte trillat ut än,det trodde jag den skulle göra som i går natt men icke,nu ska det jävlas på det hållet i stället,jag ber en tyst bön att den ska ramla ut inatt istället för det är faktiskt besvärligt att ha den dinglande i munnen,men jag är för harig för att dra ut den utan undviker istället att äta på den sidan,så tramsig man är och man förlänger ju bara plågan.
Jag undrar i mitt stilla sinne vad jag ska drabbas av här näst det verkar vara en regel att jag aldrig ska må på topp fysiskt,det skall alltid vara någon blessyr.
Men,men det hör väl till jag tappar inte humöret för det inte.
Resan gick bra hade flyt båda vägarna då är det som det ska vara och mitt huvud blir inte rörigt.
När jag kom tillbaka så mötte J miig vid bussen som hon brukar annars så ser T till att ringa och påminna henne om det.
Jag lämnade urinprov och blåste och allt var grönt,sen spelade jag och J några partier Mulle och jag vann hela tiden,det är nästan så det blir tråkigt när man inte får något motstånd.
Vi åt lite kex och ost också det var vad jag behövde.
När nattpersonalen kom så var det min tur att få massage,hon är duktig på det.
Men jag som är lite tramsig klarar ju inte av någon kroppsmassage men hon brukar massera huvudet och axlarna med kläder på,då kan jag slappna av och att få ansikts massage är inte fyskam.
Allt som allt så är jag nöjd med min dag,en perfekt söndag enligt mig.
Imorgon ska jag på shopping med min son,det ska bli kul.
Jag stannar här med ett varmt god natt och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0