Oj,nu höll jag på att glömma er.

Den här tryckta stämningen håller i sig och inte får man reda på något,det händer saker som man inte har en aning om,men som man misstänker,jag hatar att gå och känna en känsla och få lögner till svar,så känns det men det behöver inte vara så så klart.
Men nog om det för vi som inte är inblandade har också känslor,nej jag får sluta haka upp mig på detta,jag mår i alla fall bra.
Jag börjar att bli lite trött nu.
Vet ni vad,jo,jag har börjat få tandvärk igen,men imorgon är det dags för stympning av detta onda,det ska jag bli kvinna för.
Jag fick panodil och ibumitin nu innan jag gick in till mig.
Jag har inget mer att skriva om för fortsätter jag nu,så forsätter jag bara att älta om stämningen här och det är inget roligt ämne,jag mår ju så bra annars,så varför bry sig.
Jag säger god natt till er och till hemmet vi ses i morgon,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0