Orkade inte skriva igår.

Igår orkade jag inte skriva sista inlägget för jag var för trött,så jag får väl börja med att be om ursäkt för det.
Imorse när jag hade duschat och blivit serverad kaffe så gick jag och servitören ut och tog ett bloss på den mörka altanen det var ganska fridfullt och inte särskilt kallt.
På soffan låg min granne eller han som har rummet jämte mig och sov och när vi pratade så bad han oss helt plötsligt att vara tysta,då slank jag fort ner på rummet för att undvika att jag höll på att bli irriterad,för då är det inte långt borta att det hoppar grodor ur munnen på mig och i detta läge så räcker det med den konstiga stämning som redan är.
Igår så visade natt personalen mig skåpet som hemmet förvarar urinprovs stickorna i och den var uppbruten på ett märkligt sätt och den som gjort det kommer ju inte undan med det,för det lär dom ju inte släppa,fy fan vilken idiot.
Vill han eller hon ha time out nu till jul eller,man kan ju undra????+
Dom som håller på att strula börjar bli lite väl vågade,men det är ju i och för sig bra,för dom ska egentligen gallras ut och då är det ju bra om dom sköter det själva,men vem kan den idioten vara?
Nu finns det inte mycket mer att skriva om så jag avslutar här och hoppar in igen när jag får tid.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0