Plopp,så fanns det ingen tand.

Fy katten vilken mardröm det var hos tandläkaren idag,det var en nära döden upplevelse idag det vill jag lova.
Han lyckades åter övertala mig att försöka behålla den och till slut gick jag med på det,för hans förklaringar verkade realistiska,han började med att ta en hemskt massa bedövning och borra bort täck förbandet och det gick väl någorlunda bra,men sen skulle han lägga bedövning i själva tanden och roten och det funkade inte jag började gråta o hejdbart och det gjorde ont,då slutade han och frågade om vi skulle försöka en gång till med lite mer bedövning och till slut gick jag med på det,men det gjorde ont.
Då beslöt han sig för att det inte skulle gå och då drog vi ut den,men den ville inte ut,för han la lite till bedövning runt tanden och det gjorde fortfarande ont,då trodde jag att han skulle ge upp men han la lite till bedövning och provade igen då gick det bättre,men då var det en krånglig rot så han måste spräcka tanden,jag trodde faktiskt inte att han skulle få ut den alls ett tag,men till sist skedde undret han lyckades spräcka den och drog ut den i två delar.
Vilken lättnad.
Jag var helt yr och frös så jag skakade och mitt allmän tillstånd blev på noll men jag var glad och jag lyckades genomföra detta utan större hjärtinfarkter,tack och lov och nu har den djävlats färdigt för all framtid och det är rätt åt den.
När jag kom tillbaka till hemmet så gick jag direkt och la mig och sov till halv fem och är fortfarande trött,så det var nog bra att jag valde att flytta permisen till i morgon.
Nu avslutar jag och åter kommer när vi har spelat bingo om jag orkar det men det tror jag nog.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0