Sista inlägget sen åker jag.

Nu börjar det närma sig permisions dags och jag har redan packat ihop det jag ska ha med mig,så efter sista gruppen så åker jag iväg direkt.
Jag ser verkligen fram mot onsdagarna nu för tiden,det är som balsam för min själ,det ni.
En av tre tjejer går inte på grupperna för hon tror hon straffar personalen genom det,men hon har lite fel tänk i detta fall.
Hon gjorde en dumhet precis dagen innan hon skulle bli av med sin olydnads stjärna,hon smugglade med sig själv i bussen in på handlings turen igår kväll,så hon lyckades med bravuren att få en ny stjärna.
Stjärna innebär att hon inte får åka med på saker som är utanför schemat på en vecka och det gör att hon inte tänker gå på grupper och sånt men det har ju personalen inte ont av,så därför tycker jag att hon tänker fel.
Hon anade nog att risken var stor att hon skulle få en ny stjärna tror jag i alla fall.
Vi hade missbruksgrupp som var bra idag med,vi fick varsit papper där det stog olika frågor sociala sådana och sen fanns det olika svars alternativ.
Sällan,inte så ofta,någon gång,ofta och nästan alltid och dom påståendena skulle vi ringa in vad som stämde bäst in på oss och sen började vi prata om det,vi hann inte igenom alla för det blev diskutioner efter varje svar,men vi fortsätter på måndag.
Nu sitter jag och väntar på mat är rätt hungrig och sen har vi KBT-grupp direkt efter och sen är det bye bye.
Så jag säger hej på er och fortsatt trevlig dag och till hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0