Ska spela bingolotto i kväll.

Jag tittar bara in en liten snabbis så ni inte tror att jag glömt bort er men fakta är att jag legat och sovit hela eftermiddagen.
jag fick precis veta att time outarna är på väg tillbaka,jag kan inte hjälpa det men det stör mig lite vad gjorde dom som var så rätt när dom andra blev utskrivna?????
S hade ju ändå supit lysterin i fjortondagar minst och det fick hon nog inte av dom två som blev utskrivna och sen rökte hon på efter dom utskrivna åkt,det är mycket konstig tankegång...och alla var nog med och planerade det där det kan jag slå mig i backen på,men vissa har visst tumme med personalen,jag undrar vad dom säger sen när ståhejet börjar igen fan att inte folk kan tänka själv när den lilla tösabiten behöver en veckas avgiftning innan hon kommer så har hon ju inte precis hunnit syssla med efter tanke eller vad tycker ni????
Nä,jag är faktiskt lite sur,men det går nog över och sen kan jag ju säga vad var det jag sa.
Jag ska spela bingolotto snart så jag avslutar och kommer in efter om jag orkar kram så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0