Skönt att komma iväg en dag.

Nu känns det extra skönt att få åka iväg en dag efter allt som hänt även om det är till ett fängelse jag ska,det snöar mycket ute så jag hoppas verkligen att tågen går som dom ska,det är det som oroar mig mest och att det kan vara halt usch,bort med vintern.
Min man fyller år imorgon så vi ska fira lite idag och han har sagt i telefonen att han köpt en julklapp till mig,så jag är lite förväntansfull med.
Nu när det varit lite stormigt här på hemmet så längtar jag efter honom ännu mer faktiskt,det blir så automatiskt.
Så nu kommer ni inte höra från mig på hela dagen,helgerna blir lite så,men jag mår ju bra av dessa helger pga.det.
Jag hoppas och håller tummarna för att det blir en mass utskrivning på hemmet så fort som möjligt så vi som vill något får en lugn jul,det hade varit det bästa faktiskt.
Men som vanligt är det inte jag som bestämmer.
Jag håller här och återkommer när jag är tillbaka kram på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0