Snart gemensam samling.

jag har varit uppe med tuppen som vanligt och det är skönt att få lite andningspaus innan alla väller in.
Jag har fått nytt sällskap på morgonen nu när S var borta och det är en annan kille som vi kan kalla K,han verkar faktiskt vettig på många sätt.
Ja,och nu har jag varit ute lite på fb och lekt,gillar att vara där inne,det blir lite som ett gift.
Det är en märklig årstid denna det är mörkt fram till åtta ungefär och då menar jag mörkt och sen slår det bara om och det blir hur ljust som helst,mycket märkligt.
Nu börjar vi närma oss nyåret och sen så kommer snart våren och jag längtar efter den vill jag lova.
Jag har druckit väldigt mycket kaffe nu,men ska ändå upp och dricka lite till och hitta en bra plats till mig så jag slipper att trängas.
Det händer inte mycket mer nu så jag kramar om er och återkommer senare KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0