Vilken besvikelse.

Vi åkte iväg till tandläkaren jag och personalen,jag var livrädd ja,nästan panik slagen,detta är ju en av dom värsta saker jag vet,när vi satt i väntrummet och väntade på min tur,så hittade vi lite suduko att lösa,vilket jag i vanliga fall tycker är ett roligt tidsfördriv,men jag kunde inte konsentrera mig ett dyft,så när dom ropade upp mig och vi gick in,så var jag fortfarande övertygad att han skulle fixa till min onda tand,så jag blev ganska besviken när så inte var fallet,så mycket tid som det skulle ta var inte upp satt,så han lagade två mindre hål och fixade samtidigt till min glipa på framtanden som var brun,inte snygg alls,min ända deffekt i munnen som syntes,men nu är den borta så det var skönt.
Jag spännde mig som en fiolsträng och slutade andas,men jag lyckades låta honom fullfölja ingreppet utan protester,men när vi gick där ifrån,fick jag någon form av en liten yrsel attack,hade nog spännt mig så mycket,men jag var väldigt stolt över mig själv och är fortfarande.
Nästa gång är förhoppningsvis på torsdag och då ska han börja plåga den fgörbannat elaka tanden,det ska bli så skönt.
Sen åkte vi till en liten affär med en hemskt massa prylar av alla det slag,där trivdes jag att gå och strosa.
Jag hittade en elefant tavla och en sparbössa i form av en gittarr (vet ej hur det stavas heller det är för sorgligt.)
Så var det bara hem till hemmet igen bedövad och dan för att börja duka fram och sen diska efter kvällsmaten.
Ni ska veta vilka problem det var att äta spagetti med bedövad överläpp och för att inte tala om att dricka mjölk och röka,det var ett konst stycke vill jag lova.
Sen var det dags att plocka fram alfapetet och spela en runda med hon som jobbar ikväll,tyvärr så vann hon med några poäng,men det var ingen överlägsen seger det var väl med sju poäng eller något sånt.
Och nu har bedövningen släppt och det är skönt.
Det har inte hänt så mycket mer så jag avslutar här och tittar in innan jag går och lägger mig.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0