Det är vitt på marken.

Jaha,då var jag åter på hemmet,det var jätte skönt att ha lite egentid i lägenheten,det kunde varit oftare känns det som,men man blir så himmla bekväm när man är här så man får nog börja i långsamt tempo.
Jag låg på soffan och kollade på dom program jag ville se på teven och inte det andra vill se,det är en underbar känsla och sen att somna in på soffan som man själv vill är också en fördel.
Jag käkade lite och virkade några lappar till lapptäcket till min son,det var döds mysigt faktiskt jag märker att jag saknar lägenhet nu,så jag får väl ligga i,så jag får en snart.
Jag tittar ut på den lilla snö som kommit här,den ligger kvar men förhoppningsvis inte så länge.
Jag hör min kompis hon som försvann bara och har börjat supa igen,hon skulle komma idag och hämta sina saker och nu är hon här,efter jag har skrivit detta inlägg så ska jag ut och hälsa på henne.
Jag ska till min son idag,han fyller 14 det ser jag fram emot väldigt mycket.
Jag skriver mer sen när jag har ätit mat,vi säger så så länge kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0