En timme tills jag åker.

Det känns skönt att komma iväg här i från nu jag orkar inte med detta ställe just nu,det är faktiskt skönt att vara borta när viktiga beslut tas och komma i morgon och det har hänt,det som dom bestämt,nu hoppas jag verkligen att något händer för annars vet jag inte vad som händer med mig.
Jag ska koppla av och bada,läsa och virka och titta på tv eller sova framför teven blir det nog förmodligen det ska bli så skönt.
Det som hänt nu på morgonen är att Ks nu varande hångel objekt åker på time out till sitt LVM-hem i tio dagar,K får hålla sig i sitt hus och inte sätta sin fot i huvud byggnaden tills dom vet vad som händer henne och jag hoppas verkligen att hon får åka här i från nu,och killen som slog får väl inte heller lämna sitt hus.
Dom två hoppas jag är borta när jag kommer tillbaka i morgon för att bete sig så som dom gjort är inte ok enligt mig.
Snälla ni som läser detta håll tummarna att det blir så,för min skull.
Ja, nu får ni inte veta något förens i morgon om läget men det är väl ok?
Jag tycker det är skönt att vara utan datorn en natt då och då som ni nog har förstått efter som jag inte har haft med den nästan någon gång.
Annars mår jag bra med mig själv faktiskt så nu får jag väl säga hej då vi ses i morgon till er och hej då hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0