En vanlig morgon.

Bilarna börjar göra entre utanför mitt fönster,nu börjar åter en arbets dag här på hemmet för både personal och klienter.
Jag har redan hunnit med och göra de rutiner jag har på morgonen och sitter nu bara och väntar på att det ska bli lite ljusare så jag vågar gå min lilla promenad,men snart så är det mörkt när jag ska gå och då ska jag utmana ödet och kanske övervinna det man vet inte riktigt,men det kommer jag nog att göra när mörkare tider stundar för jag vill ju så gärna gå,jag känner mig liksom lite nyttig då på något sätt.
Jag har inte märkt några konstigheter här i natt i så fall har dom skött det väldigt snyggt och då stör det ju ingen.
Jag satt igår och funderade på varför jag skriver av mig om hånglet och allt det där och sen skriver att det inte stör mig,då kom jag på att det måste det ju göra efter som jag skriver om det,men jag har inte kommit på varför det stör mig än.
Det kan vara att dom bryter mot reglerna,eller ren och skär avundsjuka för jag inte kan göra så för min man är ju inte här.
Det kan också vara att det just är K som håller på och jag vet att hon krossar hjärtan på löpande band och nog inte mår bra av det själv.
Ja,jag vet inte anledningen men stör mig på det har jag kommit på att jag gör i alla fall och det är alltid något,pinsamt att komma på sig med det,men det är ju också ett framsteg i min utväckling och förvandling av mig själv.
Tanden spökar fortfarande men den börjar att ge sig lite smärtan är inte lika i härdig så jag hoppas att den går över helt snart.
Nu avslutar jag och börjar göra mig i ordning för min lilla morgon promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0