Fullt ös.

Ja,idag har det verkligen varit en lite för jobbig dag och det värsta är att dagen inte är slut än,det som funkade någorlunda var ju faktiskt ART-gruppen,där alla som skulle vara närvarande var det och gjorde det dom blev erlagda att göra,vi fortsatte på vår identitetskarta det är ganska så intressant när man ser det ner ritat idag skulle vi rita upp som vi ville att det skulle se ut och sen titta på vilket som var nyckelproblemet för att nå sina mål och för mig var det lägenheten först och främst.
Det är alltid kul att vara i denna grupp.
Men alla här verkar vara skit sura för dom inte får sitta med killarna men jag säger ingenting för dom skulle ändå inte begripa vad jag menar om jag skulle säga något.
Men jag tror ju inte problemet ligger i att man sitter med killarna utan hur man sitter med dom.
Men jag är bara tyst och retar mig,kommer inte denna muggiga stämning lätta så vet jag inte vad som händer med mig,men jag håller huvudet högt och vandrar på,det är en knölig väg men jag mår ju bra i alla fall och det är det jag vill uppnå,så jag kommer stå ut,jag har ju alltid ett rum att gå in på om det blir allt för jobbigt.
För så länge inte folk ser att problemen ligger hos dom själva så går det inte att göra något,så är det bara.
Jag skulle bli världens lyckligaste om jag snart skulle hitta en lägenhet och börja vara mer hemma en här,men det kommer nog ske en förändring tror jag,om personalen fortsätter som dom gör och går in och stör,för då gallrar dom ut sig själva dom som inte hör hit egentligen.
K,har ju fått ett perfekt läge nu när M är borta hon har ju hela kakbordet för sig själv och hon frossar nog på.
Jag ska på NA-möte idag,det var ett tag sen sist så då får vi väl se hur det går.
Skriver mer när jag varit iväg kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0