Helt otroligt.

Man slutar aldrig att förvåna sig över folket här,speciellt inte över dom som är intagna,vi hade gemensam morgonsamling den gick bra och sen pratade jag lite med min kontaktman om hur svårt det var att få lägenhet men att jag låg i har varit ute på blocket hela morgonen för utom när jag gjorde mitt inlägg och var ute och promenerade i min ensamhet,idag när jag promenerade så kändes det som min mamma var med på promenaden så jag snackade lite med henne,det låter kanske knäppt men det gjorde jag faktiskt.
Sen hade vi vår lilla samling nere i huset,där alla var med utom I för hon var tjurig hon får inte sina anti deprissiva mediciner som hon ska ha och det går ut över allt och alla,så jag hoppas ju att det sätter igång snart,så hon kan få känna sig lite normal.
Men sen kom vi till KBT-gruppen där vi idag hade hunnit fram till sex och samlevnad som för många är ett ämne som är tabu,så då droppade nästan alla av,men jag satt kvar till the bitter end,för jag har fått för mig att många av våra problem ligger just där i sexualiteten,med mycket övergrepp,incest och utnyttjning av alla det slag som har gjort att sex synen har blivit total rubbad,men det är så mycket skam i det för att tala om det.
Men många här borde göra det har man ju sett dom senaste månaderna,för det leder ju bara till elände.
Så jag var den tappre ensamme riddaren idag på gruppen men jag försökte så gott jag kunde i alla fall,fast det är svårt.
Ja, nu är det snart mat och sen ska jag nanna kudden någon timme sen ses vi igen kram på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0