Ingen tandvärk idag.

Det har varit en bra dag idag,men jag har beslutat att inte följa med på NA-mötet i kväll för jag är så väldigt trött.
Har inte sovit på maten i eftermiddag så det är nog därför,jag är helt slut i precis hela kroppen och det är inte bra,så jag ska försöka sova någon timme nu på kvällen så jag orkar hålla mig på topp ett tag i alla fall.
Vi hade ART-grupp som var väldigt bra idag jag var mycket nöjd,vi fick ta lappar med olika påståenden och sen säga vad vi tyckte,om det var rätt eller fel,vi fick upp mycket lappar om respekt och det är en viktig bit,men alla har ju olika syn sätt på vad respekt är,förr trodde jag respekt var något negativt,att folk var undergivna och rädda om dom hade respekt för en,men idag har jag ändrat uppfattning om den saken,idag är respekt för mig,vissa egenskaper som människor har och hur folk beter sig mot varandra.
Ordspråket "behandla andra som du själv vill bli behandlad" är en bra grund för respekt tycker jag.
Det vore roligt om ni kunde tala om vad respekt är för er,det är så spännande.
Sen efter gruppen så var det nästan direkt dags för att ha samtal med min kontakt man och då pratade vi lite om,min positiva utveckling,det ni och kollade lite på blocket efter nya lägenheter och lite snack om våran lilla tripp som vi ska göra på lördag,jag,hon och min son,vad vi ska hitta på får ni inte veta förens det är gjort,men det kan bli en prövning för mig utöver det vanliga,men det är sånt som jag tycker om att göra så det är bra att öva på det under kontrolerade former faktiskt.
Det är i alla fall något jag ser fram emot.
I morgon åker vi tjejer iväg redan vid tio,vi ska äta avtacknings middag med T och då tänkte jag passa på att handla ett par byxor och en liten väska och lite vykort och sen ska jag se om jag hittar något litet till T,så hon inte glömmer bort mig.
Jag har inte haft tandvärk idag så nu är det helt klart att pencilinet har lyckats bekämpa tanden,hurra.
Jag avslutar här och vi ses senare igen kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0