Nu åker vi på julmarknad.

Jag spelade alfapet med personalen,hon vann en gång och jag vann en gång,men jag vann bara med 9 poäng.
Sen har jag hunnit med flera koppar kaffe och vi åt precis grekisk sallad och kycklingbitar det var jätte gott,så nu är jag mätt och nöjd och glad.
Snart bär det av till julmarknaden och då ska jag inte glömma att fota lite så ni får se lite av julen.
Det händer inte mycket här,så det blir ett kort inlägg denna gång.
Det är en som håller på och ringer mig från där jag kommer ifrån,men jag svarar inte,det ska bli så skönt när jag kommer här ifrån och kan byta telefon nummer då slipper jag honom,vill inte ha med honom att göra.
Hejdå vi hörs efter jul marknaden kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0