Nu är jag på hemmet igen.

I morse vaknade jag halv sex och ingen tandvärk usch vad skönt nu har nog pencilinet gjort sitt hoppas jag.
Jag hade en skön dag i lägenheten igår,jag åt lasagne och slappade framför teven,vad tyst och lugnt det var.
På kvällen så ringde T till mig helt plötsligt och berättade att den tredje personen i slagsmåls dramat också var utskriven,då kan jag andas ut,nu har hemmet visat att man kan lita på dom och har statuerat ett exempel,jag mår genast bättre faktiskt.
Sen kom personal över till mig och lät mig blåsa vid nio snåret och det gav ju inget utslag givetvis men dom måste ju göra det,så är det ju.
Personalen satt kvar en stund och pratade och kollade på bonde söker fru en stund,det var riktigt trevligt faktiskt.
Jag sov hela natten som en stock.
Imorse när jag kom hit stog personalen redo för att gå i genom min väska och låta mig lämna urin prov och blåsa,det gick smärt fritt det med,det är mycket kissande och blåsande på detta ställe,men så länge man har rent mjöl i påsen så är det ju inga problem.
Det är visst två nya påväg in nu så dom kommer ju bra,när det är lugnt och sansat på hemmet,jag vet tyvärr inte riktigt när dom kommer,men förmodligen nästa vecka.
Vi ska snart ha ART-grupp så jag har lite bråttom att skriva nu,sen ska vi fira av T senare idag för hon åker ju hem på måndag.
Jag kommer in senare när det blir tid för det ni får ha det bra så länge kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0