Polisen kom hit.

Jag sov några timmar på eftermiddagen sen sprang jag upp och yrvaken som jag var gjorde jag ansökningar för besök och ledigheter så det var gjort sen pimplade jag kaffe och snackade lite skit med andra kaffe drickare.
Sen hör och häpna så började jag lite lätt att fortsätta med min elefant för jag känner att den måste bli klar tills jag åker hem,sen en liten återsamling,som blev lite rörig,K mådde inte bra för hon hade fått lite smaklösa pikar av några killar och jag tycker att det man tycker kan man hålla för sig själv.
Ska jag säga som tycker en jävla massa här i mina inlägg men jag håller dom ju här och går inte och säger dom öppet,det är ju lite förnedrande faktiskt,men K beter ju sig så då får hon tåla pikarna med och inerst inne så vet hon ju nog det.
Sen var det dags för mat fläsk och lök sås det var jätte gott,sen fick jag med mig T upp till postlådan för att posta ett brev till min man med frimärken i,det var väldigt snällt av henne att följa med mig efter som det började bli mörkt och ni vet vid det här laget att jag är väldigt mörk rädd.
Sen spelade jag alfapet med en annan personal som jag inte brukar spela med och där vann jag,det känns bra,man spelar ju för att vinna.
Sen satt jag i min lilla fotölj och tittade på dom hånglande paren tills jag fick nog och gick ner på rummet för att skriva lite dikter för jag vill dela med mig till er av dom.
Jag beslutade mig för att gå upp och ta en kopp kaffe och en cigg innan jag tog min medicin och gick in på rummet för natten,då hörde jag en jävla smäll och en massa gap och skrik från K,hon var helt galen och slog sönder tavlor och skrek,jag fattade ingenting,men sen när Ks hångelpartner för tillfället kom upp och skulle på en annan utländsk kille och påstog att han slagit på K så fattade jag vad som hänt,sen kom polisen och allt blev ett enda virr varr,jag känner mig lyckligt lottad att jag inte var delaktig på något sätt i detta oturen har vänt annars brukar jag vara den som alltid är med där det händer,men tack och lov så blev jag ännu en gång besparad från det,min skyddsängel är med mig,nu vet jag ju inte vad som kommer att hända,men kasta ut alla är väl det bästa,för hångel kvällen blev ju legal helt plötsligt och det hade ju inte med saken att göra,nu ska jag sova gott och tacka dom övre makterna att jag kom lyckligt ur detta så god natt på er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0