Två skräckfilmer.

Nu under kvällen har vi hunnit med mycket,vi har ätit hamburgare suttit och väntat på att folk som varit och handlat ska komma tillbaka så vi kunde sätta igång och spela bingo.
Jag hade som vanligt otur och vann ingenting men en tjej var så juste att hon gav mig en burk läsk för hon tyckte synd om mig.
Sen började skräckfilmerna första var Evil death den var ju läskig och sen minns jag nu inte på rak arm vad den andre hette men den var också jätte läskig den handlade om utomjordingar.
Det var inga zombies denna gång,men jag verkar ha hamnat i en skräck period,jag älskar att bli lite rädd under kontrollerade former märker jag,men min fantasi är ju så enorm att jag kan tro på det sen när jag är ute i mörkret själv men det hoppas jag ju inte så klart.
I morgon ska jag till permisionslägenheten igen och har valt att lämna datorn hemma här på hemmet igen så då får ni vara utan mitt godnatt i morgon kväll.
Men nu ska jag avsluta och försöka läsa ut den bok jag håller på med nu och sen satte natt personalen något litet plåster bakom mina små öron med en liten kula i någon enklare typ av akupunktur tror jag det var.
Så jag säger god natt till er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0