Zombies i kväll med.

Det börjar bli en ful ovana detta med zombie filmer,jag blir ju så uppstressad så det inte är klokt men samtidigt kan jag ju inte låta bli att titta.
Men denna var riktigt läskig den hette REC och var spansk eller fransk jag vet inte riktigt,men jag undrar om jag kan sova i natt,jag blev riktigt uppskrämd.
Nå väl jag spelade alfapet med personalen och hon vann båda rundorna jag börjar tappa greppet,måste börja konsentrera mig igen.
Jag har inte fått något mail angående den lägenheten jag sökte,nu krånglar visst datorn igen bäst att skynda sig klart så jag avslutar här och återkommer imorgon igen så god natt på er och god natt huset vi ses i morgon.
Nu verkar det funka igen så vi får väl se vad som händer jag har nämligen en sak att berätta för er,men jag väntar väl med det till i morgon då brukar ju datorn vara på topp hej med er.
jag ska kolla på lägenheter igen och min soc kommer i morgon så det blir ju en intressant dag eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0