Alldeles försent.

Ursäkta mig detta blev alldeles försent för mig nu ska jag egentligen sova,så det blir inget långt inlägg.
Det är så att jag fastnade inne på facebook,det kan jag göra ibland det är något nytt spel där man har hand om ett cafe och det är jätte roligt.
Det är fortfarande lugnt på bygget,jag hörde bara att någon ringde på klockan utanför ingången till stora huset och om jag inte tog fel på rösten så var det M som ville in,men hon fick väl det hon ville för hon gick igen..
Så allt är lugnt och fridfullt utåt sett men vad som sker i våra hjärnor kan ingen läsa sig till inte ens jag,fast jag gärna skulle vilja,jag fick ett sms från hon som nu har blivit utskriven här ifrån låt oss kalla henne P det blir enlare så.
Det stog att hon fyller år idag eller nu blir det igår för nu är det den 6 oktober och idag fyller T år.
Jag säger god natt hemmet och en stor kram till er som orkar läsa detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0