Det gick ju smärtfritt.

Ja,vi åkte iväg vid 13 tiden min kontaktman och jag för att ordna min internet bank,jag med huvudet fullt av otrevligheter som skulle hända,efter som det gick så illa förra gången med en halvtimmes snack,men nu gick det smärtfritt och jag hade kontaktmannen vid min sida det var nog anledningen,nu var det nämligen inga problem.
Jag tyckte jag skötte mig exemplariskt där och visade inte mycket av min oro och det kom bara pytte lite yrsel,men det var för jag hade målat upp ett cenario som var mycket värre än det som kom,då släppte oron på något konstigt sätt,det är kanske så jag ska göra,gå och ha en oro som är stark innan jag ska göra grejen,nej,tror inte det är en bra lösning på mina problem,det måste finnas andra lösningar.
Nå väl vi fick den pytte lilla dosan med oss hem och han skulle sitta med mig när jag skulle göra dom första räkningarna,vi gick in på mitt rum och fyra omskrivningar senare så gick vi ut då hade vi som först lyckats få iväg räkningarna,det krånglade till sig dom första tre gångerna för vi inte förstog,och det är ganska jobbigt med sånna fylleri övningar om jag får vara ärlig och mitt tålamod när det gäller sånt är inte det bästa,jag trodde att jag skulle dö av nervsammanbrott och la över min irritation på kontaktmannen så klart,men jag försökte hålla mig lugn och sansad och nere på jorden och det klarade jag hyfsat om jag får skryta lite,det håller verkligen på att hända saker med mig.
Ja,det var verkligen en prövning för mig idag,men jag klarade den utan att strypa någon det var skönt.
När vi efter allt krångel gick ut för att röka,då kom M och började gnälla för att personalen inte talat om för henne vart han skulle och att henne hade han aldrig samtal med osv. det var så jag höll på att gå i taket,det finns andra än hon som har problem och han är min kontaktperson så den tid vi behöver behöver vi och hon ska inte lägga över sitt på honom tycker jag,jag önskade sen vid kvällsmaten att hon skulle gå på mig om det,men icke synd för hon ligger i läge för ett kok stryk,hon gjorde inte min dag bättre det vill jag lova hon är så insyltat urbota,genom elak människa.
Nu ska vi snart spela bingo hopas jag vinner något och hoppas jag slipper se hennes nuna där uppe för mycket just idag,för det orkar jag inte.
Jag återkommer efter bingon någongång kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0