Det ser kallt ut.

Jag vaknade tidigt idag med,men en sak lovar jag er att jag fixade inte att vara uppe min trötthet slog in kl 01.00
Och då somnade jag helt enkelt ska inte ens försöka fler gånger,man ska sova på natten helt enkelt.
I morse tänkte jag att jag skulle göra ett colage med alla vykort som jag fått,det kan bli ett riktigt roligt projekt faktiskt om det blir av och i så fall om det blir klart.
Det blåser ute ser jag så det kommer bli en lite kylig promenad idag,jag undrar i mitt stilla sinne om T kommer upp idag,eller om jag får gå själv idag med,förmodligen det sista,jag går en lite annan runda när jag går själv,för att slippa ha hjärtat i halsgropen hela tiden,det är fördjävligt igentligen att man är så rädd av sig,fan vad livet hade varit enkelt om man inte hade en massa rädslor och tvångstankar och kontrollbehov.
Då hade man ju bara kunnat koncentrera sig på livet själv.
Jag undrar om det hade varit så mycket enklare.
Det har nog varit en lugn natt jag har inte märkt något annat i alla fall.
Vi hörs senare kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0