Efter Idol.

Nu håller mitt kontant surf på att krångla igen så jag vet inte när det lägger av,och det roligaste av allt jag vet inte varför,så fort jag tror jag har hittat anledningen så är det inte samma varje gång,det är mycket märkligt.
Just nu sitter jag och skrapar tianlotter för fulla muggar och hoppas på att vinna något,det låter kanske som jag har drivor med tianlotter men det har jag alltså inte utan bara två och jag har skrapat halva första sen började ju internettet fungera igen då måste jag ju passa på att skynda mig och skriva för att man vet ju inte när det lägger av igen.
Har tittat på idol precis och det var full salong där uppe det är ganska trevligt med många,men till en viss gräns,
K är ju så flamsig så man hör hennes skratt över allt annat och då skruvar någon upp ljudet och då höjer hon decibellen och så håller det på tills man inte hör vad man tänker.
M har knappt synts till alls och det är väldigt skönt faktiskt om jag får vara ärlig och det vill jag vara.
En kille som åkte på permis idag till en av lägenheterna man har permis i kom tillbaka redan vid åtta snåret han hade blåst promille,när det händer ryser jag i hela kroppen och tänker på hur lätt det är att trilla dit usch jag får gås hud det kunde lika gärna vara jag hur beslutsam jag än är,det är så lätt hänt,men när jag ska börja så ska jag stålsätta mig för att klara det och sen kommer jag ju ha datorn med mig så då glömmer jag allt annat ett tag,det kan vara en bra hjärnvridare faktiskt.
Som ni förstår så har det varit en lugn kväll än så länge i alla fall mer kan jag ju inte säga för natten är ju bara barnet än.
I morgon kommer sonen hit åh,vad jag längtar det ska bli så skönt att ha honom här jag tror jag avslutar här och fortsätter i morgon bitti kram så länge och god natt hemmet vi ses i morgon.
Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0