Ett boktips.

.
.
Inte så bra bild på bokens framsida men jag kommer skriva vad den heter med,så klart.
(
THE HEROIN DIARIES (Spillror ur ett rockstjärneliv)
Skriven av Nikki sixx Mötley Crues ledare.
Detta är en av de mest unika missbruksbiografierna som jag läst faktiskt Nikki Sixx delar med sig av sina egna dagboksanteckningar och det är väldigt intressant att läsa faktiskt.
Jag ger den 4 poäng rakt av inte fem för den väckte mycket känslor i mig.
Jag tänkte skriva ett citat som står i början av boken.
(
Den här boken,och resan,är tillägnad alla de alkoholister och drogmissbrukare som haft modet att se sina demoner i vitögat och föra vidare budet att det finns hopp och ljus i slutet av tunneln.
(
Läs den den är bra jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0