Fantastiskt. 1999

Förvånansvärt vad känslor kan göra,
förvånansvärt vad man orkar ta emot.
Otroligt vad en människa kan förstöra,
genom det som många kallar hot.
(
Förundrad över lyckan som blev kort,
förundrad att förlåtelsen försvann.
Otroligt att en känsla kan fly bort,
och inte längre vara sann.
(
Förlorad i en dröm som aldrig fanns,
förlorad i en tid som ej var min.
Otroligt att jag missat denna chans,
att falla i en famn som blott är din.
(
Fantastiskt att jag sitter här idag,
fantastiskt att jag inte är död.
Otroligt att det faktiskt är jag,
som blev hörd när jag var i nöd.
SLUT
(
Jag hoppade av det justa förhållandet till ett förhållande som jag känner till en missbrukare och Allex pappa håller på att krångla så jag tänker tillbaka på vårat förhållande just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0