För första gången på länge.

jaha nu har jag äntrat lägenheten har kopplat in datorn och gjort det man ska,men jag hann med stan först,gick på Erikshjälpen där jag hittade en kofta och hör och häpna en elefant,sen var jag in en sväng om coop och handlade lite
att äta jag handlade kyckling och potatissallad det räcker till mig,jag orkar inte sätta igång och göra en massa mat till mig själv om jag bara ska vara här över natten.
Sen traskade jag alltså mot lägenheten,jag fick sällskap av en kvinna som verkade lite förståndshandikappad på något sätt och jag försökte göra mig av med henne men hon skulle till 5 a och jag skulle till 5b så det var ju svårt jag kunde ju inte säga att jag bodde där så jag sa att jag hälsade på en väninna där och då ville hon förstås veta vem det var efter som hon kände alla där,då sa jag att hon i sin tur lånat den av någon som jag inte kände,då äntligen blev hon tyst.
Sen började hon fråga om jag inte kunde komma och hälsa på henne med någon gång för hon behövde visst nya vänner som inte skällde på henne eller utnyttjade henne.
Tänk vad enkelt livet hade varit om man var lite förståndshandikappad och lyckligt ovetande om det.
Hon visste ju inte vem jag var eller någonting och mej ville hon ha som vän,men jag svarade henne aldrig på den frågan utan sa bara hejdå och gick in i min port.
Jag råkar alltid ut för sånt jag vet inte varför.
Ja,en så länge känns det bra här i lägenheten men min ensamhets känsla brukar inte komma förens det är mörkt,
men i kväll ska jag lägga mig framför dumburken och titta på Nonde söker fru det ska faktiskt bli skönt,tänk att slippa Ms röst hela kvällen bara det är skönt mina öron får semester hurra,nu tänker jag äta så jag fortsätter senare
jag kramar er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0