Har spelat Alfapet.

Ja,nu ska ni få resten av dagen beskriven här.
Vi åkte iväg på våran lilla handlingstur jag och T ingen annan följde med,men ju färre desto bättre,då går inte allt så långsamt.
Jag fick köpt två nya elefanter och lite vykort,så jag är nöjd med den resan,sen fikade vi lite och hade det bara allmänt gott,det är skönt när det är på det hållet ibland,sen var det dags för återsamling och det var bara jag och T där med plus personal.
Det är väldigt dålig uppslutning just nu tycker jag,men det kan jag inte göra något åt utan det jag kan göra är att själv ställa upp,så kanske dom som skiter i det börjar tänka efter.
Men än så länge lever jag på går dagen så jag bryr mig inte så mycket om hur och vad andra gör just nu.
Kyckling klubbor och ris till kvällsmat det var faktiskt väldigt god kryddning på kycklingen,så jag blev mätt.
Sen var det dags för kvällens höjd punkt min match mot personalen i Alfapet,vi spelade som vanligt två rundor,men tyvärr denna gång var inte turen på min sida,jag förlorade båda,inte kul alls,så nu sitter jag här och hänger med huvudet och funderar på om jag ska ställa upp alla nya elefanter så ni får se undervärken men det orkar jag inte just nu så ni får vänta tills imorgon om jag hinner då,men det tror jag,för då ska jag väl vara ledig på eftermiddagen om jag inte sett fel.
M har gått och tjatat hela dagen om att hon ska hem nästa onsdag,men hon får väl inte den respons hon vill ha,så hon fortsätter att tjata om det.
Hon vill ju säkert egentligen inte här ifrån,för här trivs hon för här frodas hennes ondska och mörker,det är ju inte lika lätt där ute i samhället att vara som hon är,där måste hon ju dölja denna sida,men det är hon nog ganska bra på det med.
Sen han i affären flyttat så har hon börjat springa till tanten i blomster affären i stället undrar vad hon ljuger om där.
Jag kan inte begripa att hon faktiskt ska hem och det har vi ju inte sett än för hon kommer nog på ett sätt att hänga sig kvar,hon klarar nog inte av att inte ha kontroll över O.
Men om hon åker så ska ni inte bli förvånade om jag lyckas hitta en annan hack kyckling för det är jag bra på,vill jag lova.
Det är en mycket dålig sida av mig,som jag måste försöka få bukt med innan jag kommer här ifrån.
Men jag har ju sett att jag kan och att i vissa fall så har jag lyckats med att vända mitt förakt till vänskap på en okej nivå,titta bara på min och Ts rellation idag,den är ganska okej faktiskt,så jag kan nog om jag vill.
Nu har jag förtillfället inget att skriva om så jag kommer in senare innan jag går och lägger mig.
Vi ses.

Kommentarer
Postat av: joel

Vore jätte snällt ifall du ville rösta på nummer 4 här, http://yoursooofine.blogg.se/2009/october/veckansbloggtavling.html#comment :)

2009-10-26 @ 20:56:57
URL: http://alltidjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0