Hmmm,börjar känna mig förkyld.

Jag känner mig lite hängig och trött och näsan börjar rinna,jag som aldrig blir förkyld är nu orolig att jag drabbats,det måste jag i så fall kurera till helgen,för jag bara måste till min man och ha hit min son,annars dör jag.
Nej,det gör jag väl inte men det känns så.
Men än så länge så mår jag inte dåligt,men känner mig trött hela tiden,men känner jag den minsta tendens till att må sämre i morgon,så skippar jag min permis och lägger mig i kurreringsstadiet så kan det ju hända att jag piggnar till.
För helgen är ju min höjdpunkt den måste fungera.
Jag har varit uppe och varit lite social vid teven och tatt en kopp kaffe,men jag känner hur trött jag är så det var bara att ta medicinen och pila in på rummet så jag hinner skriva ett inlägg med innan förkylningen griper tag i mig ordentligt.
Nu märks det att K är tillbaka hon började direkt flirta runt med W och man hör hennes skratt över hela bygget,
det känns som allt är som vanligt igen,nu är det bara han som är på time out som saknas så är kriget igång igen.
M och K går inte ihop men skillnaden är att K inte är en elak själ,hon är otroligt beräknande och allt det men hon är inte ond,nej,det ska jag inte beskylla henne för att vara.
Ja, som ni förstår så har det varit lugnt idag med och jag har varit lite frånvarande tack vare en annalkande förkylning,som jag ska mota i grind.
Så nu avslutar jag detta inlägg med god natt kram till er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0