Hoppas det slutar regna.

Det är lustigt att fasten man skruvat tillbaka klockan så vaknar man vid sex snåret då borde man ju vakna senare tycker jag,för då är man ju uppe redan klockan 5,hmmmm men varken jag eller han som alltid är uppe följde det mönstret utan gick upp som vi brukar,då kan man ju undra vad huvudet egentligen är inställt på eller hur?
Jag har duschat och gjort mig fin inför det obevakade besöket i fall det händer något mer än bara kramar,men det låter kanske plumpt och säga det,men jag hoppas att vi kan skynda långsamt,för egentligen så pallar jag inte någa sexuella övningar utan droger men det vet han ju om så han tar det nog lugnt är han bara lugn så kan det funka senare,vi har ju klarat det utan droger förr det är bara med honom som det fungerat.
Nu blev jag visst lite för privat men det får vara så idag för jag tänker så mycket just nu.
Ja,det har inte hänt något ut över det att alla verkar ha sovit gott.
Regnet slår mot rutan och det innebär säkert heldags regn,men det gör inte så mycket för ute ska jag inte vara,så låt det regna.
Jag ska gå upp och ta mig ett bloss och se om jag kan lyckas undvika M så jag slipper ta med något brev från henne.
Ordspråken ibörjan på bloggen tar slut,imorgon är sista ordspråket och Allex visade mig inte hur man gjorde,men jag får väl ringa honom i morgon när det är dags att byta,svårare än så är det ju inte.
Vi satte in en ny reklam igår,men det är ingen bild men vi har skrivit klicka där ni ska klicka,så gör det nu alla som läser detta.
Nu vet ni att jag är borta precis hela dagen så jag kommer nog inte in förrän jag går och lägger mig,så det blir lite inlägg idag med.
Hej på er vi hörs vid tiotiden. Och hoppas det slutar regna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0