Hur kan jag leva. 2002

Jag vill känna hur det känns att vara utan.
Jag vill veta var du är förutom här.
Våga åka i min lilla skuta,
som förlist den dag jag inte visste när.
(
Jag förstör mig utan visshet hur det känns,
vill ej känna när ett krossar hjärta bränns.
Vill ej leva i en ondska som förtär,
vill fly undan för du finns ju inte här.
(
Hur kan man leva i ett hot om stark missär,
när jag ej vågar visa vem jag är.
Du och jag lever,men inte ihop,
men tillslut hamnar vi i samma grop.
(
Vart blir du av när jag saknar dig mest?
Varför försvinna i en social test?
Du tar mitt hjärta,du sätter dina spår,
men när jag saknar så bara ut du går.
(
Jag vet ej säkert,men livet går förbi,
nu har du glömt att det kunde vara vi.
Jag vill så gärna ha din klapp och kyss,
det gör så ont,mitt hjärta brast helt nyss.
SLUT
(
Detta är en undran efter ett kort förhållande med en man,som när jag satt på behandlingshem gjorde inbrott i min
lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0