I väntan på promenad.

Jag vaknade tidigt som vanligt,så jag har hunnit duscha det är skönt att vara klar för dagen redan på morgonen.
Jag har hunnit med minst tre koppar kaffe och min medecin,den första koppen kaffe får jag alltid serverad av en kille som är uppe samtidigt med mig,så vi brukar sitta och dricka kaffe och diskutera som ett riktigt par ha,ha,ha.
Röka en cigg och sen väntar jag in städerskan så vi kan röka en cigg vi med.
Det blir många sälskaps cigg på morgonen.
Den nya tjejen jag kallar henne S har börjat någon sorts flört med J hon var på honnom hela kvällen igår och fnissade och hade sig,jag tror nog inte det är besvarat än,han verkar inte intresserad.
Nu såg jag att hon och M kom gående upp mot vårat hus,det är bra att man har lite kontroll ut genom fönstret.
Det har varit en lugn natt och jag tror inte jag har varit ute och gått i sömnen,skönt att det lugnade ner sig.
Jag sitter och tänker på att jag faktiskt ska på permis på onsdag det känns lite pirrigt,men på ett bra sätt.
Nu sitter jag och väntar på att T ska dyka upp så vi kan ut och promenera,annars får jag väl gå själv det är inget mer med det.
Morgonen är ju ganska händelselös så när jag får tid över så kommer jag att skriva mer.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0