Idag en sjuk dag.

Jag kommer nog inte orka med så mycket skrivande,för jag mår inte så bra,men jag ska orka med den enda grupp vi har idag och äta mat innan jag bäddar ner mig,sen ska jag försöka kurera mig sängliggande.
Det är det bästa botemedlet faktiskt,det blir kanske en tidig promenad idag för jag tycker jag hör T prata ute i korridoren,hoppas hon inte tror att jag inte ska gå idag,för nu har jag vant mig vid hennes sällskap igen.
Här på bygget är det lugnt fortfarande,man blir så förvånad att det håller i sig så länge.
Jag vet inte vad jag ska skriva om just nu så jag lämnar er och återkommer när jag orkar.
Förkylning är inte roligt,man blir så orkeslös så ni får ha tålamod med mig kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Daniel

krya på dej



Å fortsätt med ditt positiva tänkande. Hjälper mer en du tror!

2009-10-29 @ 09:57:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0