Jag är fortfarande mätt.

Det är redan mörkt ute och det är ganska mysigt när man slipper sitta där ute och frysa,utan har ett varmt rum och sitta och kura i,ibland när det är den här årstiden så brukar jag tänka på dom åren som jag var uteliggare och sucka för mig själv,jag kan idag inte fatta hur jag klarade av det.
Men när man är mitt i det så är det inte så svårt,för man måste ju acceptera saker som dom är,men jag önskar inte min värsta fiende ett liv på gatan,det är tufft.
Ja,senare ikväll så ska jag lägga in fotona som jag lovat nu ett slag,men inte i detta inlägget.
ja,vi var iväg och avtackade ännu en tjej idag,då åt vi på en turkisk restaurang en sån restaurang där man kan äta hur mycket man vill bufe eller vad det heter och det är livsfarligt att släppa loss mig på något sådant,jag som inte har någon botten,men är jag ute och äter så blir det annorlunda för då går all tid åt att hålla mig lugn och kolla hur mycket folk det är och planera hur jag ska göra för att lämna så fort som möjligt utan att det verkar konstigt.
Det är mycket att hålla reda på samtidigt som man ska försöka äta,men jag breddade tallriken så jag slapp att gå flera gånger,sen skyllde jag på att jag måste gå undan en stund för att boka besöket till min man och det var ju faktiskt ingen lögn för boka besök var jag ju tvungen att göra innan kl 15.
Och det gick bra med besöka min man på söndag igen,fast bevakat så klart usch kan dom inte ha barmhärtighet med oss snart vi har snart inte kramat varandra på ett år och det börjar kännas,tur att man är en tålig kvinna,men snart får det ju vara slut på dumheterna eller vad tycker ni?
Sen gick vi en sväng på stan,där jag så klart hittade 4 elefanter som jag inte har sedan innan så dom köpte jag så klart,jag tänkte att jag skulle fota dom elefanterna som jag köpt till sen förra gången jag visade dom för er,det har blivit många fler nu,det är fantastiskt att jag fortfarande kan hitta elefanter som jag inte har,men det finns.
I bussen in till stora staden så var det ett fasligt gnäll på K och hennes nya följeslagare genom livet vi kallar henne A dom gnällde om M och att hon skulle få något straff för allt hon gör eller en varning och gnället slutade aldrig så när dom fortsatte gnälla på restaurangen så röt jag ifrån,nej,nu ljuger jag,jag röt inte men sa åt dom och sluta så jag inte tappar apptiten och dom lyssnade faktiskt på mig.
Men jag kan ju hålla med dom om M det är ju lätt för jag tycker ju inte om henne ett dugg,men det håller jag mest för mig själv,jag har nog öppnat mig för någon personal ibland.
Så det har varit en super trevlig dag idag,utanför hemmet och om en timme ska vi spela bingo och det är M som håller i priserna,men man får väl stå ut,det har jag blivit bra på här faktiskt.
Jag vill nu upplysa er ännu en gång att all reklam som visas vid sidan om texten är reklam jag tjänar pengar på 2 kronor bara ni klickar på den så klicka och gör mig glad.
Kram så länge vi hörs någongång efter bingon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0